عضو کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز گفت: تفاهم نامه‌های سرمایه‌گذاری حوزه مدیریت شهری پیوست محرومیت‌زدایی داشته باشند.

سیده مریم حسینی گفت: شهردار شیراز طی سفر یک روزه به جزیره کیش بهمراه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به بازدید چندین پروژه سرمایه گذاری و نیز چهاردهمین نمایشگاه ملی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرداخت و این سفر با عقد تفاهم نامه‌های مشترک بین شهرداری شیراز و شرکت‌های سرمایه گذاری همراه بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امید است با انعقاد این تفاهم نامه‌ها که پس از طی مسیر قانونی به قرارداد منتهی می‌شود برکات بی شماری برای شیراز و شهروندان فهیم شیرازی به دنبال داشته باشد.

حسینی گفت: قطعا هر نوع تفاهم نامه یا قرارداد سرمایه گذاری داخلی و خارجی که با شهرداری شیراز بسته میشود باید همراه با پیوست‌ها و الزامات خاص خود از جمله محرومیت زدایی وسایر موارد مورد تاکید شورای اسلامی شهر شیراز باشد و در این راستا تلاش شد در جهت توزیع متوازن امکانات در شهر با ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی، تفریحی و مشارکت در ساخت پروژه‌ها بر مبنای ارائه پیوست‌های فرهنگی و محرومیت زدایی در تهیه تفاهم نامه‌ها و مذاکرات با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مورد بررسی و تاکید قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) گفت: در بازدید از نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه گذاری ضمن گفتگو با مدیران عامل بانک‌ها و موسسات سرمایه گذاری، سرمایه گذاران و مجریان طرح‌های بزرگ مالی تاکید شد در اجرای پروژه‌های بزرگ و انجام قرارداد‌های کلان حوزه مدیریت شهری به مقوله محرومیت زدایی از کلانشهر‌ها وتوجه به پیوست‌های فرهنگی و رفع محرومیت از محلات حواشی شهر‌ها توجه و عنایت کافی داشته باشند.

رییس کمیته محرومیت زدایی شورای شهر شیراز گفت: امیدواریم فعالان حوزه شهری و کنشگران اجتماعی ضمن مشورت دادن به شورا و شهرداری و حمایت از انجام امور بزرگ و ماندگار فضایی برای همدلی و همراهی نخبگان حوزه مدیریت شهری فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.