در مراسمی از ۱۷ ورزشکار افتخار آفرین استان سمنان در میادین ملی و بین المللی تجلیل شد.

 محمود باقرنژاد در رشته تیراندازی، علی رضوانی در رشته سه گانه، غزل سلطانی، سعیده نصیری، هادی خالقیان و راضیه آقاجانپور در رشته تکواندو، وحید وحدت در رشته بدن سازی و پرورش اندام، پرستو باقری در رشته تکواندوی ناشنوایان، مجتبی آرو در رشته والیبال ساحلی، مبینا ساوه در رشته دو میدانی جانبازان و معلولان، هادی سلیمی و حسن نبی زاده در رشته کشتی آلیش، ریحانه نصیری در رشته کاراته، امیرحسین رهنما در رشته کشتی، خشایار امینی در رشته فیتنس چلنج، مریم رضاییان در رشته هندبال و دنیا آقایی در رشته ووشو از مدال آوران عرصه‌های جهانی و آسیایی و ملی بودند که در این مراسم از آن‌ها تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار گفت: اساتید ورزش به عنوان معلمان اخلاق باید، نسل جدید ورزشکار را با اصول قهرمانی در کنار ارزش‌های پهلوانی پرورش دهند.

وی بر لزوم کشف استعداد‌های ورزشی در مدارس تاکید کرد و گفت: ورزش همگانی باید جدی گرفته شود تا نسل جوان در کنار علم آموزی با نشاط ورزشی هم آشنا شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تحسین دختران ورزشکار استان سمنان که با داشتن حجاب اسلامی در عرصه‌های بین المللی افتخار آفرینی کرده اند گفت: این دختران علاوه بر مدال آوری، ارزش‌های جامعه اسلامی را هم به رخ جهان کشیدند.

وی بر لزوم تهیه پیوست فرهنگی برای برنامه‌های ورزشی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.