بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چهره طنزی دارم تصمیم گرفتم در ژانر طنز فعالیت کنم کار طنز بسیار دشوار است چرا که خنداندن مخاطبان چالش‌برانگیز است.

فرزاد حاتمیان، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خانواده پدر من در حوزه تئاتر و موسیقی از گذشته فعالیت داشتند و پدرم سنتور و تار می‌نواخت؛ او مشوق اصلی من در حوزه بازیگری بود و با کمک‌های او توانستم بیش از سه دهه در حرفه بازیگری فعالیت داشته باشم.

حاتمیان ادامه داد: اصالت من به یزد برمی‌گردد، اما خودم در تهران به دنیا آمده‌ام و به یزد بسیار افتخار می‌کنم. من فعالیت خود در تئاتر را از کار رضا سعیدی با نام «مرگ در می‌زدند» کار خود را آغاز کردم و در سال ۱۳۷۷ وارد سینما و تلویزیون ایران شدم.

وی افزود: از آن‌جایی که چهره طنزی دارم تصمیم گرفتم در ژانر طنز فعالیت کنم و کار‌های کمدی را انجام دهم. کار طنز بسیار دشوار است چرا که خنداندن مخاطبان چالش‌برانگیز است، اما خوشبختانه به دلیل تجربه تئاتری که داشتم توانستم از این چالش‌ها بگذرم.

او گفت: من توصیه می‌کنم علاقه‌مندان بازیگری حتما در تئاتر نیز تجربه کسب کنند، اما آن‌ها باید بدانند که تئاتر بسیار سخت است و برای یک بازیگر خوب شدن انسان باید در این کار مو سفید کند.

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: انگیزه من از ابتدا برای ورود به بازیگری آن بود که مردم را شاد کنم و آن‌ها را بخندانم من حتی بیرون از فضای هنری و در زندگی شخصی سعی می‌کنم همواره فضا را طنز کنم و همه را بخندانم. من بیشتر در طنز موقعیت تمرکز دارم و سعی می‌کنم در لحظه کاری کنم که دیگران نیز بخندند.

حاتمیان گفت: من با سعید آقاخانی، برزو نیک‌نژاد، علیرضا نجف‌زاده و سیروس مقدم کار کردم و دوست دارم باز هم با آن‌ها همکاری کنم. این افراد بسیار حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و این باعث پیشرفت بازیگران می‌شود.

وی افزود: هدف من در بازیگری آن است که همچون بازیگر طنز معروفی مانند نورمن ویزدم باشم. من فیلم‌نامه طنز نیز نوشته‌ام و دوست دارم یکی از کارگردانان معروف آن را کار کند تا بتوانم در نهایت نقشی که دوست دارم را بازی کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار