معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: گردآوری اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی استان برای سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها ضروری دانست.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: اگر آمار و ارقام مرتبط با پروژه‌های عمرانی مختلف دستگاه‌های اجرایی در دسترس و به‌روز باشد، ضمن سهولت در تصمیم‌گیری‌ها، از فرصت‌های جذب اعتبار استفاده شده و اجرای پروژه‌ها تسریع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای فنی استان گفت: پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات مصوب از وزارتخانه‌های مربوط مهم بوده و لازم است تمامی پروژه‌های ملی و استانی دستگاه‌ها از سوی مدیران استخراج و اعلام شود.

میرجعفریان ادامه داد: با توجه به میزان سرانه فضای آموزشی استان و پایین بودن آن نسبت به میانگین کشوری، باید با ارائه آمار‌های صحیح از کاستی‌های این بخش، زمینه جذب اعتبار برای تأمین فضای آموزشی و بهبود وضعیت فراهم آید.

او اظهار کرد: همچنین استان اردبیل به تکمیل واحد‌های بهداشتی و درمانی در دست اجرا نیازمند بوده و باید در این راستا نیز اقدامات و پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها انجام شود.

پروژه‌های کارگشا شناسایی و اجرای آن‌ها تسریع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: دستگاه‌ها تلاش کنند آن دسته از پروژه‌های کارگشا را شناسایی و در راستای سرعت‌بخشی به روند اجرا اقدامات لازم را به‌عمل آورند و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف بر اساس اصول فنی و آینده‌نگری، از جمله تأمین زمین و برنامه‌ریزی برای توسعه شهرک‌های صنعتی نیز از جمله ضرورت‌ها است.

گفتنی است؛ در این نشست درخواست‌های فنی و کارشناسی تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و مشکلات فنی چند پروژه عمرانی در حال اجرای استان اردبیل بررسی و راهکار‌های لازم اتخاذ شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.