کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دمای این استان فردا یکشنبه قابل ملاحظه است و نسبت به امروز هفت درجه کاهش خواهد یافت.

آذر رضایی پور کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای شهر مشهد امروز به ۲۶ درجه و فردا به ۱۹ درجه سلسیوس خواهد رسید و با توجه به این شرایط کشاورزان نسبت به حفظ محصولات خود از تغییرات دمایی و انتقال آن‌ها به مکان امن تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: امروز آسمان نیمه شمالی استان از جمله شهرستان‌های قوچان و درگز کمی تا قسمتی ابری است و در شهر کلات مه رقیق با دید سه هزار متر و در سرخس دید هزار و ۵۰۰ متر همراه با گرد و غبار گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش رگباری از ساعات بعد از ظهر امروز پیش‌بینی شده است که همراه با رعد و برق و در نواحی مساعد، بارش، همراه با تگرگ است.

رضایی پور بیان کرد: بارش‌ها به طور متناوب تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها ایجاد روان آب و آبگرفتگی در برخی نقاط، دور از انتظار نیست و هم استانی‌ها از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تربت جام و نیشابور با ۹ درجه و سرخس با ۳۶ درجه سلسیوس سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و دمای مشهد نیز بین ۱۲ تا ۲۹ درجه در نوسان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.