از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مجموعه‌های بازی شهرکرد هزینه شد.

سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد درخصوص استانداردسازی مجموعه های بازی شهرکرد، اظهار داشت: تجهیزات مورد نیاز برای پارک‌ها از شرکت‌های دارای استاندارد خریداری می‌شود و مجموعه‌های بازی بعد از نصب، استاندارد اولیه را دریافت می‌کنند، اما بر اثر گذشت زمان و استفاده بیش از حد مردم با فرسودگی قطعات مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه پارسال حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صرف تعمیر و بازسازی محوطه‌های بازی شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مجموعه‌های بازی شهرکرد هزینه شد.


بیشتر بخوانید


هاشمی اضافه کرد: هرساله ضوابط اداره استاندارد به روز و یا آیین‌نامه‌های جدیدی به آن‌ها در خصوص استانداردسازی وسایل بازی موجود در پارک‌ها افزوده می‌شود که بر طبق ضوابط باید هرساله زمین بازی و تجهیزات موجود تخریب و مجددا بازسازی شود، بنابراین لازم است تعاملی بین مجموعه مدیریت شهری و اداره‌کل استاندارد برقرار شود تا ضوابط و شرایط استاندارد پایدارتر شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶ مجموعه بازی در سطح شهر وجود دارد که برای استانداردسازی آن‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که با مکاتبات صورت گرفته با شهرداری و شورای شهر اسلامی شهرکرد تامین این مبلغ امکان‌پذیر نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار