مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت: در جهت حفاظت از حقوق دولت صیانت و حفاظت از درآمد‌های سازمان امری ضروری است.

حمیده دهقان گفت: با توجه به اینکه کلان شرکت خدمات رسانی هستیم که با دو موضوع مهم درآمد و هزینه مواجهیم باید هوشمندانه از درآمد‌های سازمان حفاظت و مراقبت کنیم.

مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در سفر به استان اردبیل و با حضور درجلسه بررسی درآمد‌های راهداری استان با اشاره به اینکه در راستای حفظ حقوق دولت باید از درآمد‌های سازمان مراقبت و حفاظت لازم را داشته باشیم افزود: رصد و نظارت هرچه بیشتر بردرآمد‌ها منجر به ارائه خدمات بهتر به مردم در حوزه راهداری و حمل ونقل می‌شود.

دهقان حفظ و افزایش درآمد موجود، ایجاد درآمد و مدیریت هزینه‌ها را از رویکرد مهم کمیته درآمد در سازمان عنوان کرد و گفت: حفظ و واقع سازی درآمد‌ها در استان‌ها باید مدنظر باشد.

او در جهت حفظ حق و حقوق دولت مبارزه بر فرار از درآمد‌ها را نیز از وظایف مهم کارشناسان برشمرد و تصریح کرد: از آنجایکه افراد سودجو با روش‌های مختلف به فکر منافع و فرار از پرداخت هستن باید با روش‌های جدید، هوشمندانه و الکترونیکی کردن پرداخت‌ها برای اخذ درآمد‌ها استفاده کنیم.

مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور خسارت وارده از طریق اضافه بار توسط رانندگان را بر بستر جاده بسیار بالا دانست و بیان کرد:از انجایی که هزینه ساخت، آسفالت و نگهداری راه بسیار هنگفت است باید با تعامل هرچه بیشتر با پلیس راه و اعمال برخی محدودیت و جریمه بتوانیم از این آسیب جلوگیری کنیم.

دهقان از کسب رتبه ششم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ارزیابی عملکرد درآمد‌ها در بین استان‌ها خبر داد و اظهارکرد: تلاش ما براین است تا در همه استان‌ها اداره درآمد راه اندازی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار