مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با امضای تفاهم نامه همکاری بر افزایش همکاری‌های آموزشی تأکید کردند.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: یکی از بهترین اقدامات برای خدمت به محرومان اشتغال زایی است و براساس تفاهم نامه همکاری کشوری، امروز تفاهم نامه همکاری استانی نیز به امضا می‌رسد تا مددجویان با مهارت آموزی اشتغال موفق تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: با شناخت از نیاز‌های اموزشی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بستر‌های این آموزش را فراهم خواهیم کرد که در مواردی که به صورت رایگان و در موارد دیگر با هزینه‌ای پائین این خدمات را ارائه خواهیم داد.

حجت الاسلام عرب یادآورشد: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای خود را در کنار کمیته امداد می‌داند و تلاش می‌کنیم خدمات متناسب و شایسته‌ای را به نیازمندان ارائه کنیم.

ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان هم گفت : هنر و تلاش کمیته امداد این است که فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه نهادینه کند و انسان‌ها را به سمتی ببرد که در دسته محسنین باشند.

ظاهری افزود: از این رو ما به دنبال جمع کردن پول نیستیم بلکه می‌خواهیم فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود تا اقشار مختلف در این عرصه وارد شده و تکلیف انسانی و دینی خود را انجام دهند.

وی یادآورشد: در زمینه آموزش مهارت، تأکید ما بر ایجاد اشتغال مبتنی بر مهارت است، چراکه اشتغال بدون مهارت به موفق نمی‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار