در جدیترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از وزارت بهداشت شهرهای دیواندره، دهگلان و کامیاران در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در مقایسه با هفته گذشته، تعداد شهرستان‌های با رنگ آبی کرونایی در استان کاهش یافته و شهرهای دیواندره و کامیاران که در رنگ بندی هفته قبل آبی رنگ بودند به رنگ زرد درآمدند.

بهرام کندائی با بیان اینکه، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها بر اساس موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت‌های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان‌های بانه، بیجار، سروآباد، سقز، سنندج، قروه و مریوان رنگ آبی و شهرستان‌های دیواندره، دهگلان و کامیاران وضعیت زرد را به خود گرفتند.

او از بازگشت شهر‌هایی با رنگ قرمز و افزایش شهر‌های با رنگ نارنجی در نقشه رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور خبر داد و افزود: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور ، چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی ، ۱۸۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۰ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: با توجه به کاهش شهرهای آبی و افزایش تعداد با وضعیت نسبتا پرخطر در استان، لازم است مردم با هوشیاری بیشتری در جهت مقابله با افزایش شیوع مجدد این بیماری در استان اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.