عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

نتایج پرونده تخلفات ورزشی بعد از جام جهانی اعلام می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام نتایج پرونده‌های تخلفات ورزشی تا پایان مسابقات جام جهانی متوقف شد و این نتایج پس از جام جهانی اعلام خواهد شد.

احمد راستینه هفشجانی عصر جمعه در آیین بهره برداری از زمین کورت مرکزی تنیس کیش اظهار کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی کشور در قانون بودجه امسال از محل ۲۷ صدم مالیات ارزش افزوده دو هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تا کنون تنها پنج درصد از این بوجه اختصاص یافته که با دستور معاون اول رییس جمهور مقرر شده تمام این اعتبار تا پایان سال محقق و در اختیار دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل زیرساخت‌ها قرار بگیرد.

راستینه هشفجانی در خصوص برخی پرونده‌های تخلفات ورزشی نیز اظهار داشت: تمام پرونده‌های همچنان مفتوح و در حال جمع بندی است، اما با توجه به قرار گیری در آستانه جام جهانی و به منظور فراهم کردن فضایی آرامش بخش تا پایان این مسابقات اعلام نتایج آن‌ها متوقف شده است.

رییس فدراسیون تنیس ایران هم در این آیین اظهار کرد: زمین کورت مرکزی تنیس کیش و ۱۷ سال پیش احداث شده بود و در این بازسازی تمامی امکانات آن بر اساس استاندارد‌های روز از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به روز شده است.

داود عزیزی افزود: هم اکنون این زمین امکان میزبانی از مسابقات بین المللی و حتی جهانی را دارد و با استفاده از آن امکان میزبانی ایران از مسابقات فیوچرز پس از ۱۰ سال در بهمن ماه سال جاری امکان پذیر شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ATF و جام حذفی تنیس از دیگر رویداد‌های برنامه ریزی شده در این زمین برای سال جاری است اضافه کرد: با توجه به اینکه فدراسیون تنیس فاقد زمین ورزشی است مجموعه تنیس کیش می‌تواند پشتیبان مناسبی برای برگزاری رویداد‌ها و اردو‌های مختلف باشد.

وی همچنین از شرکت نگهداری و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان خواست؛ با تامین زمین‌های مناسب این فدراسیون را در مسیر قهرمان پروری یاری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.