رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خانمیرزا از زخمی شدن یک مامور یگان حفاظت منابع طبیعی، به دنبال درگیری با قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد.

کشواد درویشی اظهار داشت: در این درگیری که صبح امروز جمعه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱ در بین مامور یگان حفاظت منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب رخ داد، قاچاقچیان با استفاده از چاقو به مامور یگان حفاطت منابع طبیعی حمله‌ور شدند و از ناحیه دست و پا مامور را زخمی کردند.

وی افزود: این مامور پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قاچاق چوب بلوط از سوی متخلفان با خودروی سواری پژو، در محل ایست و بازرسی گوشکی مستقر شد که به خودور حامل چوب و زغال دستور توقیف داد و متخلفان با چاقو به وی حمله کردند.


بیشتر بخوانید


درویشی با تاکید بر اینکه متخلفان متواری شدند، اضافه کرد: دستور لازم برای دستگیری متخلفان از مراجع قضایی دریافت شده است.

وی اظهار داشت: حال عمومی مامور یگان حفاظت منابع طبیعی خوب و در اورژانس درمانگاه خانمیرزا بستری است.

به گفته وی، پارسال نیز چهار نفر از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خانمیرزا براثر درگیری با قاچاقچیان چوب زخمی شدند.

درویشی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹ تن چوب و زغال قاچاق از سوی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان از قاچاقچیان کشف ضبط شد.

وی ادامه داد: مردم استان هر گونه تخلف در رابطه با جنگل‌ها و مراتع را با استفاده از سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع و یا اطلاع به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان‌ها گزارش دهند.

شهرستان خانمیرزا در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار