فرمانده انتظامی باغملک گفت: یک دستگاه تانکر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

عبدالرحیم قربان پور بیان کرد: گزارشی مبنی بر ورود یک دستگاه تانکر تریلر حامل سوخت قاچاق از سمت شهر میداوود به شهرستان باغملک به یگان انتظامی این شهرستان ارائه و بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او می گوید: پس از اجرای طرح «ایست و بازرسی» و همچنین با هماهنگی قضائی محموله مذکور تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت رو به روی کلانتری ۱۱ باغملک با ایجاد مانع تریلر تانکر توقیف شد.

فرمانده انتظامی باغملک گفت: تانکر مذکور حامل ۳۳ هزار لیتر نفت خام قاچاق بوده که این حجم از سوخت از لوله‌های خط لوله نفت مسیر میداوود به باغملک به صورت غیرقانونی استخراج و بارگیری شده بود.

قربان پور می‌گوید: در این راستا خودرو به همراه سوخت به تلمبه خانه شرکت نفت باغملک انتقال داده شد و راننده خاطی تحت نظر قرار گرفت و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و راننده نیز راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی باغملک گفت: با هماهنگی قضائی محلی که نفت خام به صورت قاچاق بارگیری شده بود، پلمب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
قاچاقچیان در شهرستان هندیجان یکی از توابع بندر ماهشهر استان خوزستان بدون هیچگونه برخورد قانونی سوخت گازوئیل را قاچاق میکنند. گفته می شود این فعالیت غیر قانونی بوسیله خودروهای همچون مزدا ،نیسان آبی و پراید صورت میگیرد. به گفته این شهروند خودروهای حامل سوخت قاچاق بدون برخورد ماموران دریابانی پس از منتقل کردن به اسکله سجافی از طریق راه آبی سوخت گازوییل قاچاق را به کشورهای همسایه می فرستند.
لذا خواهشمندیم با کسانی که به این شیوه مبادرت به قاچاق سوخت می کنند برخورد قانونی نمایید.