فرماندار مارگون از اجرای ۳۰ برنامه عمرانی و خدماتی باهدف توسعه این شهرستان خبر داد.

مختار اندرخور گفت: در سفر اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی به مناطق روستایی مارگون، اجرای ۳۰ برنامه عمرانی و خدماتی برای بهبود رفاه شهروندان و سرعت بخشی به زیرساخت‌های توسعه منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی آسفالت ۱۴ کیلومتر جاده دسترسی منطقه سیلاب کلوار تا پایان امسال و واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب هر یک از خانوار‌های زیرپوشش تا پایان ماه آینده را از جمله مصوبه‌های سفر اخیر مسئولان برشمرد.

اندرخو می‌گوید: برای ساخت مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان به ازای هر خانوار ۱۰۰ میلیون تومان وام و به منظور کمک به خانه دارشدن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی پرداخت خواهد شد.

فرماندار مارگون اختصاص ۵ میلیارد تومان وام ۴ درصد برای ایجاد اشتغال به متقاضیان راه اندازی کسب و کار‌های کوچک را از دیگر دستاورد‌های سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و ادامه داد: قرار است این میزان اعتبار با همکاری صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان راه اندازی کسب و کار‌های پرداخت شود.

به گفته این مقام مسئول؛ واگذاری ۲۶۴ دستگاه پنل خورشیدی به مناطق عشایری مارگون و ساخت چمن مصنوعی در روستا‌های غورک علیا و سفلی و مور زرد با توجه به اهمیت ورزش مناطق روستایی از دیگر مصوبه‌های سفر اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان به مارگون بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.