رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از اهدای بیش از ۲۰ میلیون تومان کتاب به کتابخانه‌های عمومی اسداباد خبر داد.

مهدی مرادیان‌تمجید گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیگیری‌های نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی برای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی ۵۰۰ نسخه کتاب به ارزش  ۲۰ میلیون تومان به کتابخانه‌های اسدآباد اهداء کرده اند.

او گفت:کتاب‌های اهدایی با توجه به نظر اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزیده شده است که می‌تواند مورد توجه مخاطبان و مراجعان قرار گیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد گفت: اولویت در انتخاب منابع در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان، ادبیات، علوم عملی، دینی، هنر و زبان بوده و کتاب‌های مورد نظر شامل بیش از ۵۰۰ نسخه کتاب در حال ارسال به کتابخانه‌های مورد هدف است.

مرادیان‌تمجید گفت:کتابخانه‌های عمومی اسدآباد دارای ۳۷۱۰ نفر عضو است که با این تعداد عضو میزان درصد عضویت کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد ۳.۶۸ درصد به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت خواهد بود. در نیمه نخست امسال ۲۲ هزار و ۱۷۵ نسخه کتاب از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به امانت برده شده است.

او بیشترین کتاب‌های به امانت برده شده کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را کتاب‌های ادبیات، علوم کاربردی، دینی و فلسفه برشمرد و اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال ۷۳۶۹ نسخه کتاب در حوزه ادبیات اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان امانت گرفته اند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار