آغاز طرح نهضت آسفالت در روستا‌های شیراز

جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمد ابن موسی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام معابر روستا‌های اطراف شیراز آسفالت می‌شود.

سرهنگ جمالی گفت: طرح نهضت آسفالت از روستای محمود آباد از توابع بخش مرکزی شیراز آغاز شده است و در مرحله اول آن ۲۳ روستای اطراف شیرار و کمتر برخوردار را شامل خواهد شد.

او با بیان اینکه در گام اول ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستا‌ها انجام می‌شود، گفت: برای این طرح که با همکاری فرمانداری شیراز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجراست، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و این آمادگی وجود دارد تا پایان امسال ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر روستا‌ها آسفالت شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمد ابن موسی گفت: گفت: این نوید را به روستاییان شهرستان شیراز باید داد که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام معابر روستا‌های اطراف شیراز آسفالت می‌شود.

استاندار فارس در بازدید از اجرای این طرح گفت: دولت برای عمران و آبادانی روستا‌ها برنامه ریزی کرده است و علاوه بر آسفالت معابر، موضوعاتی همچون سلامت، آموزش، فرهنگی، مساجد، تامین آب، فاضلاب، برق، گاز و هر موضوعی که مرتبط با عمران روستا باشد در روستا‌های فارس انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار