دومین رویداد گاز و رسانه‌های کردستان امسال برگزار می‌شود.

مهندس احمد فعله گری گفت: شرکت گاز استان کردستان دومین رویداد گاز و رسانه‌های استان را با حمایت و همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیمای مرکز کردستان، خانه مطبوعات، رسانه هاو نشریات سراسری و استانی برگزار می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان هدف از برگزاری این رویداد را تشریح کرد: این رویداد با هدف فرهنگ سازی در مورد مصرف بهینه گاز طبیعی و استفاده ایمن و صحیح از این نعمت الهی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از خدمات شرکت گاز استان، قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران ارجمند رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز استان کردستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می‌توانند در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند» و «عکس»، آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند، افزود: محور‌های رویداد شامل گاز، مصرف بهینه و صرفه‌جویی، توسعه گازرسانی در کردستان، گاز و ایمنی، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست و گسترش گازرسانی به روستا‌های مناطق مرزی و کوخ‌های شهرستان بانه در استان است.

فعله گری با بیان اینکه این رویداد دارای بخش ویژه "فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت الزامات ایمنی" است، افزود: شرکت در تمام بخش‌های این رویداد رسانه‌ای آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای هر بخش پنج اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

او اضافه کرد: آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را دارد که از اول شهریور ماه سال جاری تا دهم دی ماه در یکی از نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: پس از جمع آوری و داوری آثار مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر در اواخر بهمن برگزار خواهد شد.

فعله گری گفت: به نفرات اول تا سوم هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی و به نفرات اول تندیس رویداد هم اهداء خواهد شد.

او اضافه کرد: خبرنگاران رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه رویداد در سنندج خیابان اردلان کوچه راهنمایی و رانندگی دفتر خبرگزاری فارس ارسال کنند یا با شماره تلفن ۰۹۱۸۳۷۳۰۹۶۰ تماس حاصل نمایند. 

گفتنی است اولین رویداد شرکت گاز کردستان و رسانه‌ها در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.