مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: بیش از ۴۲ شرکت در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی تصویری شیراز حضور دارند.

علی فرهادی گفت: ۵۸ درصد شرکت کنندگان غیر بومی هستند و شرکت‌هایی از استان‌های فارس، بوشهر، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و تهران در بیست و سومین دوره این نمایشگاه مشارکت کردند.

او گفت: شرکت‌های حاضر در این رویداد در حوزه لوازم خانگی شامل یخچال و فریزر، انواع اجاق گاز و فر، هود، لباسشویی، سینک، لوازم صوتی و تصویری، جارو برقی، ظروف آشپزخانه و سایر اقلام ضروری زندگی فعالیت دارند.

فرهادی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی در متراژی به مساحت ده هزار متر مربع و با حضور برند‌های معتبر داخلی برگزار می‌شود، گفت: سالن‌های حافظ، سرو و بهار میزبان این نمایشگاه هستند.

او گفت: در این نمایشگاه برخی از بانک‌ها و موسسات قرض الحسنه استان هم حضور دارند تا شهروندان در صورت خرید لوازم خانگی در همین نمایشگاه تسهیلات را در اختیارشان بگذراند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: بازدید کنندگان از تاریخ بیست و هفتم تا سی ام مهر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این عنوان نمایشگاهی می‌توانند بازدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.