فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری باند سارقان منزل در شهرستان کاشان خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: با وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر کاشان و اقدام سارقان در این سرقت‌ها به تخریب قفل در و تخریب گاو صندوق درون منزل، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و به دست آمدن سرنخ‌هایی از عاملان این سرقت‌ها مشخص شد این افراد جزو سارقان سابقه دار و در حرکت هستند.

به گفته او، این سارقان روز‌های پایانی هفته و ایام تعطیلات به وسیله ۲ دستگاه خودرو وارد شهر کاشان شده و پس از شناسایی منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت اموال درون آن‌ها شامل طلا و جواهرات، وجه نقد، ارز خارجی و اشیاء با ارزش و گرانقیمت می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص با ظرافت و دقت خاصی انجام گرفت تا اینکه سرانجام متهمان در رصد هوشمندانه کاراگاهان قرار گرفته و سارقان در یکی از روز‌ها که با ۲ دستگاه خودروی سواری قصد ورود به یکی از منازل سطح شهر کاشان را داشتند در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کاکاوند از ابزار و ادوات سرقت منزل شامل دیلم، پیچ گوشتی، دستکش، دریل شارژی، توپی شکسته و انبرقفلی در بازرسی از خودرو‌های متهمان را یادآور شد و گفت: باند سه نفره سارقان در تحقیقات صورت گرفته تا کنون به ۱۱فقره سرقت منزل در شهر کاشان اعتراف کردند که تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.