نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان‌های استان همدان چندین متهم و سارق را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۵۲ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: دراجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان، با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگان‌های انتظامی شهرستان علاوه بر کشف دو کیلوگرم موادمخدر و دستگیری دو نفر دراین رابطه،  ۲۶ نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر و ۱۵ نفر به علت ارتکاب دیگر جرائم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف دو فقره انواع سرقت و همچنین دستگیری ۹ نفر سارق گفت:در هفته اخیر تعداد ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف توقیف وروانه پارکینگ شد.

دستگیری ۹ سارق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان هم از دستگیری ۹ سارق خبر داد و گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان همدان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ هادی نجفی‌صالح افزود: در این طرح ۹ نفر سارق دستگیر و چهار فقره سرقت شامل یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره کش و روزنی و دو فقره سایر سرقت‌ها کشف شد.

سه توزیع کننده مواد مخدر در فامنین به دام افتاد

سرهنگ علی‌حسن حیدری فرمانده انتظامی شهرستان فامنین هم از دستگیری سه توزیع کننده موادمخدر و کشف موادمخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار نیز از دستگیری ۱۱ معتاد و خرده فروش موادمخدر در طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت اخیر در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح‌ها ۱۱ معتاد و خرده فروش موادمخدر از مناطق آسیب زا شهرستان به همرا مقادیری انواع موادمخدر جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضایی برابر مقررات با آن‌ها برخورد و مقادیری انواع موادمخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

کشف سه فقره سرقت در تویسرکان 

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان  از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: در برخورد با هنجارشکنان به ویژه فروشندگان و مصرف کنندگان موادمخدر که زمینه‌ای برای افزایش دیگر جرائم از جمله سرقت در جامعه هستند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تویسرکان به اجرا درآمد.

سرهنگ رضا نوری گفت: در اجرای این طرح، یک نفر معتاد، یک نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر در زمینه جرائم سایبری دستگیر شد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. سه فقره سرقت شامل سرقت دو دستگاه موتورسیکلت و یک فقره سرقت کابل برق و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ مظاهر علیجانی فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۹ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح، علاوه بر دستگیری سه سارق، دو نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد .

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.