معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره رای اعتماد به صولت مرتضوی بیان کرد: سه کمیسیون اصلی اجتماعی، آموزش  و بهداشت هر سه رای مثبت به او دادند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره جلسه رای اعتماد به صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار بیان کرد: شنبه او در مجلس و در فراکسیون ها و کمیسیون های متعدد حاضر شده است.سه کمیسیون اصلی که تخصصی هستند مانند سه کمیسیون اجتماعی، آموزش  و بهداشت هر سه رای مثبت به او دادند.

 وی ادامه داد: با توجه به تعامل خوبی که او با مجلس داشته است و قبل از هر سفر استانی با مجمع نمایندگان استان تشکیل جلسه می‌داد و از این جهت نمایندگان از ارتباط با او راضی هستند. همچنین با توجه به  تجربه مدیریتی که او دارد در سطوح مختلف از مدیریت هایی نظیر بخش داری گرفته تا شهردار شهری نظیر مشهد و معاونت اجرایی رئیس جمهور تقریبا قالب نمایندگان اذعان دارند که او در این مسئولیت می‌تواند موفق شود .

حسینی درباره دلایل مخالفت‌ها نیز گفت: مواردی بوده است نظیر اینکه رشته تخصصی شان اقتصاد نیست اما تجربه ایشان اقتصادی بوده است در مدیریت های مختلف و انتظار داریم که انشالله نمایندگان با حمایت قاطع او را انتخاب کنند که این وزارت خانه که در گذشته سه وزات خانه بوده است به خوبی اداره شود .البته برنامه ها او هم به نمایندگان ارائه شده است و مساله خاصی وجود ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره حواشی پیش آمده درباره آقای زاهدی وفا نیز گفت: مهمترین ایرادی که به زاهدی وفا گرفته می‌شد این بود که تعامل با مجلس نداشته است که این اراد درباره آقای مرتضوی مطرح نیست و او هر هفته با تعدادی از نمایندگان جلسه دارد، این را همه نمایندگان می‌دانند که از این جهت او همکاری خوبی با مجلس داشته است.

وی در پایان بیان کرد: انتظار داریم که نمایندگانی که حمایت می‌کنند بعدا هم این حمایت را ادامه دهند زیرا وزارت کار و رفاه اجتماعی با اقشار مختلف جامعه از کارگران ، بازنشستگان و معلولان حتی در ارتباط است. کارهای مختلفی بر عهده این وزارت خانه است که می‌طلبد همه در این زمینه کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار