مهم‌ترین حوادث ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۳۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بازرسی از یک واحد مسکونی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری سیگار قاچاق توسط فردی سودجو در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۳۹۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ارزش سیگار‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف دپوی ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف دپوی ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در انباری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۴۰ سلطان آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری در محدوده جنوب شرقی این شهرستان مطلع شدند.

او گفتد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی محل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این مکان ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

عامل انتشار تصاویر خصوصی درفضای مجازی روانه دادسرا شد

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانمی جوان در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: خانمی جوان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با هک تلگرام و انتشار تصاویر من باعث هتک حیثیت شده است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او گفت: با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناس پلیس فتا، عامل ایجاد مزاحمت که همسر سابق شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به مقر انتظامی احضار شد.

رئیس پلیس اقلید گفت: متهم در برابر مستندات موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه آن را انتقام جویی اعلام کرد.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، هشدار داد: هرگونه مزاحمت و هک و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر قانون جرم تلقی و با آنان برخورد قانونی می‌شود.

دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۵۰ فقره انوع سرقت در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۵۰ فقره انواع سرقت در اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد با بیان اینکه امنیت و آسایش شهروندان ماحصل تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه ماموران انتظامی و دستگاه‌های امنیتی است، گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان داراب، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: کارکنان انتظامی پس از بررسی‌های تخصصی، موفق به شناسایی تعدادی از سارقان شده و ضمن هماهنگی قضائی طی چند عملیات مشترک موفق به دستگیری ۱۲ نفر سارق سابقه‌دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۵۰ فقره انواع سرقت اقرار کردند، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار