علیرضا فخاری گفت: ما در وزارت راه و شهرسازی برای گرهگشایی از مشکلات مردم، باید گوشمان به دهان مردم باشد. در سفرهای استانی به خیلی از زوایای پنهان شده و مشکلات رسیدیم؛ در بخشی که کم کار کردیم مردم به ما تذکر دادند
به گفته رئیس سازمان ملی زمین و مسکن سفرهای استانی آزمایشی بود برای پذیرش سطح تعامل با مردم و از همه مهمتر وقتی آن نیتها شکل گرفت، تکالیف سازمانیمان را با خواست مردم متناسب کردیم.
در ادامه حسین مذنب گفت: ۶۵۱ مدیر در سطح کشور در وزارت راه و شهرسازی در این سفرها حضور داشتند که بیشترین سطح حضور مدیران ستادی بوده است.
به گفته مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی بزرگترین فضای اختصاص یافته برای مراجعه کنندگان در سفرهای استانی دولت سیزدهم متعلق به وزارت راه و شهرسازی بود و در مجموع به ۲۳ هزار و ۷۰۵ ارباب رجوع ارائه خدمت صورت گرفت. ضمن اینکه این وزارتخانه اولین دستگاه اجرایی بود که سامانه را راهاندازی کرد.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همچنین با اشاره به عزل ۲ مدیر در چهارمحال و بختیاری، ۲ مدیر در کردستان و استعفای ۲ مدیر در کرمانشاه به دلیل تخلفات اداری و عدم ارائه خدمات مناسب به مردم خبر داد