مدیر کل راه آهن زاگرس از افزایش ۱۰۹ درصدی تناژ تخلیه و ۴۷ درصدی جابجایی مسافر در شش ماه سال جاری با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

حسن زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس می‌گوید: در شش ماه سال جاری ۲۳ هزار ۹۲۵ تن بار در این اداره کل از سوی ۴۳۵ واگن تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه پارسال نشان از رشد ۱۰۹ درصدی تناژ تخلیه واگن در این اداره کل است.

او گفت: همچنین در شش ماه نخست سال جاری این اداره کل در بخش حمل بار در مجموع بیش از ۸۰ هزار ۷۷۵ تن بار از سوی یک هزار ۲۵۴ واگن بارگیری و حمل شده که نسبت به بازه زمانی پارسال نشان از رشد ۴۱ درصدی تناژ بارگیری و ۳۱ درصدی واگن بارگیری شده در این اداره کل دارد.

زیودار گفت: در ۶ ماه پارسال تعداد ۱۰۲ هزار ۹۹۳ نفر مسافر از سوی اداره کل راه آهن زاگرس جابجا شده اند که در مدت مشابه امسال این رقم به ۱۹۵ هزار ۳۱۷  نفر رسیده که توسط ۲ هزار ۹۸۱ رام قطار جابجا شده اند که بیانگر رشد ۴۷درصدی تعداد مسافر در این اداره کل است.

مدیر کل راه آهن زاگرس گفت: این اداره کل در بهره وری لکوموتیو در ۶ ماه سال جاری در مقایسه بازه زمانی سال گذشته ۱۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین نفرکیلومتر را در این بازه زمانی ۳۶ میلیون ۳۳۵ هزار نفر کیلومتر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از رشد ۳۰ درصدی دارد.

برچسب ها: راه آهن زاگرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.