آنتن‌دهی ۴۳۷ سایت تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری

در حال حاضر ۴۳۷ سایت تلفن همراه در سطح چهارمحال و بختیاری آنتن‌دهی می‌کنند.

هومان محمودی مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشکلی برای تامین فیبرنوری منازل در استان نداریم، اما استقبال خوبی از این امکانات نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای فیبرنوری از دهه ۷۰ در کشور و استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد، گفت: راه‌های ارتباطی در زمان قدیم با دوردست‌ها از طریق دکل روی کوه‌ها و با سیستم رادیویی و فرکانس انجام می‌شد.


بیشتر بخوانید


محمودی افزود: پهنای باند رادیویی ۱۶ مگا و پهنای باند فیبرنوری بی‌نهایت است.

وی با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از روستا‌ها و شهر‌های استان دارای فیبر نوری هستند، ادامه داد: بالای ۷۰ درصد از روستا‌هایی که مرکز مخابرات دارند از این امکانات استفاده می‌کنند و حتی برخی از روستا‌های صعب‌العبور از طریق هوایی این باند را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری افزود: ۴۳۷ سایت تلفن همراه در سطح استان آنتن‌دهی می‌کنند که از شهرکرد تا شهر‌های استان منتقل شده و این تکمیل خدمات همچنان در حال افزایش است.

محمودی با بیان اینکه ۳ هزار کیلومتر فیبر‌نوری در استان راه‌اندازی شده است، گفت: یک هزار شماره در استان بستر فیبر‌نوری دارند که این پهنای باند در منازل نیز وارد شده و مردم به کمک مودم می‌توانند از خدمات آنتن‌دهی مخابرات و اینترنت استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار