مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال به دنبال بازرسی از نانوایی‌های استان و رسیدگی به شکایت‌های مردمی نانوایی‌های متخلف بیش از ۲۲ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال جریمه شدند.

آقای حضرتی گفت: در نیمه نخست امسال به ۵۳۸ پرونده وارده در حوزه نانوایی به تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی رسیدگی و از سوی واحد‌های اجرای احکام برای ۱۵۲ پرونده محکومیت صادر شد.

وی با بیان اینکه عمده تخلف این واحد‌ها گرانفروشی، تقلب و عرضه خارج از شبکه آرد است، اظهار داشت: با توجه به اصلاح قانون نظام صنفی و تشدید مجازات تخلفات صنفی طبق مصوبه سران قوا، نانوایان نیز در صورت تخلف از این قانون مستثنی نبوده و برابر قانون جریمه خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال در ۲ مرحله گشت‌های مشترک بازرسی با شرکت دستگاه‌های مربوطه از نانوایی‌های استان انجام شد و فقط در تبریز تعداد بازرسی از نانوایی‌ها حدود ۱۵۳ مورد بود.

آقای حضرتی با تاکید بر بهبود وضعیت نان، نیازسنجی، رفع علل کمبود و طولانی شدن صف نان در استان ادامه داد: سطح عرضه و تقاضا باید متناسب بوده و چنانچه مشکلی وجود دارد مسئولان مربوط اقدام لازم را انجام دهند تا شهروندان به راحتی بتوانند نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش کنند تا هر چه سریعتر به این تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.