مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، از تکمیل و بهره برداری عمده بخش‌های محور شهرکرد به شلمزار تا پایان امسال خبر داد.

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ترافیک بالای محور شهرکرد به شلمزار، گفت: طی دو ماه گذشته در مجموع ۱۰ کیلومتر از دوقطعه پروژه تکمیل شده است و طی روز‌های آینده ۵ کیلومتر دیگر هم آماده اجرای آسفالت خواهد شد.

وی افزود: به غیر از نقاط دارای مشکل که در حال پیگیری هستند تلاش بر این است ۲۰ کیلومتر از این محور در هر دو قطعه، تا پایان امسال آماده بهره برداری شود.


بیشتر بخوانید


مقصودی در خصوص ۶ کیلومتر نهایی محور در دو قطعه نیز که همان نقاط دارای مشکل و تملک هستند، اظهار امیدواری کرد؛ با پیگیری مسئولین استانی و محلی مشکل این نقاط حل و در ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن‌ها نیز به تمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش مسئولین برای تأمین کل اعتبار باقیمانده این پروژه از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری، ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر برای این پروژه آزاد شده و در حال پرداخت بابت بدهی به پیمانکاران است.

پروژه احداث باند دوم محور پرتردد شهرکرد به شلمزار به عنوان بخشی از طرح شهرکرد به خوزستان به طول ۲۶ کیلومتر در دوقطعه در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۰۷:۱۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۱
محور ترانزیتی شمالی استان را دوخطه مستقل رفت و برگشت و هر چه زودتر به بهره برداری برسانید لطفا،محور شمالی هم میتواند خیر و برکتهای فراوانی برای استان و دستکم سه استانهای همجوار داشته باشد
آخرین اخبار