نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی ضمن تسلیت شهادت شهید امنیت استوار یکم مهدی لطفی گفت: ملت ایران با اتحاد و انسجام در مقابل دشمنان خارجی می‌ایستد و نقشه‌های پلید آنان را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان  گفت: ملتی که برای اجرای احکام اسلامی و برپایی عدالت اجتماعی مبتنی بر قرآن و سنت قیام کرده، خود را برای شهادت آماده کرده و تا بریدن دست دشمنان ایران و اسلام و محور مقاومت، عقب نشینی نخواهد کرد.

وی می گوید: عزت، شرافت، ارزش‌های اسلامی و انسانی همان گوهر‌های گرانبهایی هستند که مجاهدان راه خدا عمر خویش را در راه آن وقف کرده و در این راه به قله رفیع شهادت و جانبازی نایل شدند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: استان لرستان سرافراز و مفتخر است که در مقابله با آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر سومین فرزندش جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی شهید استوار مهدی لطفی را تقدیم اسلام و یکپارچگی ایران کرد.

وی گفت: ملت ایران با اتکاء و اعتماد به قدرت لایزال الهی، اتحاد و انسجام در مقابل دشمنان خارجی و گروه‌های تبهکار و تجزیه طلب می‌ایستد و نقشه‌های پلید آنان را خنثی می‌کند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.