مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان امروز با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب و معرفی شد.

  معاون حقوقی امور مجلس و استان‌ های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   اظهارداشت: توفیق و صلابت این انقلاب به دلیل اعتقاد راسخ کارگزاران و خواص جامعه است که اگر مردم؛ پایمردی، هم سطح زندگی کردن و قدرت در کار کارگزاران را دیدند حتما بدون ذره‌ای ناراحتی از آنان حمایت خواهند کرد.

دکتر سیدمحمد هاشمی گفت: امنیت و وحدت ۲ گوهر و کیمیا در کشور و بویژه در سیستان و بلوچستان است که همه اضلاع در حوزه اختیار این ۲ گوهر است اما از حوزه فرهنگ انتظارات بیشتر است تا خللی در این زمینه ایجاد نشود.

وی افزود: در زمینه مباحث اجرایی و مادی باید مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمک وزارتخانه مشکلات را برطرف کنند.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: بنیان چهارسوی هنر در استان بنا نهاده شده و اولین فیلم سینمایی در سیستان و بلوچستان ساخته و فیلم دوم و سوم نیز در حال شکل گیری است.

حسین مسگرانی گفت: برگزاری جشنواره ملی عکس نگاران، اولین کنگره بین المللی شعر پیامبر مهربانی که ۲ دوره نیز برگزار شد، سوگواره عکس عاشورایی و دریافت زمین برای راه اندازی تالار مرکزی شهر از جمله اقدامات انجام شده در طول این مدت بوده است.

وی افزود: سند کمیته قرآن و عترت تهیه شده و سند فرهنگی و هنری استان سیستان و بلوچستان نیز در حال پیگیری است.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مردم این استان مرزبان فرهنگ و هنر کشور هستند و به گفته رهبر معظم انقلاب ظرفیت های مهمی در این استان نهفته است که باید از آنها استفاده کرد.

علی سرگزی گفت: امیدواریم با کمک اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه گام های خوبی برداشته و طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی افزود: باید توجه ویژه ای به شورای فرهنگ عمومی، ظرفیت های قرآنی، بخش تولید و استفاده از ظرفیت های بین المللی استان به دلیل هم مرز بودن با ۲ کشور افغانستان و پاکستان صورت گیرد که رمز همه این اتفاقات وحدت و امنیت است.

  در این مراسم کتاب سومین جشنواره ملی عکس نگاران رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار