استاندار سمنان با بیان اینکه ۸۵ درصد پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان استان بومی هستند، همفکری بیشتر دانشجومعلمان و فرهنگیان در تحقق اهداف استان را خواستار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با تبریک به دانشجویان به مناسبت پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان، بر ضرورت تعامل بین خانواده‌ها و مدرسه تأکید کرد.

وی گفت: دانش‌آموزان برای اوج‌گیری در آسمان دانش، نیاز به دو بال خانواده و مدرسه دارند که این دو بال تکمیل‌کننده یکدیگر و ضامن سعادت و موفقیت آن‌ها هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۸۵ درصد از پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان استان سمنان، از فرزندان بومی همین استان هستند، ادامه داد: امیدواریم به‌روزی برسیم که تمام نیاز نیروی انسانی آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان تأمین شود.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ‌بر ۸۰ هزار نفر دانشجو در مراکز آموزش عالی استان سمنان تحصیل می‌کنند، گفت: میانگین باسوادی استان سمنان ۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است که این امر را مدیون تلاش معلمان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه خود را مکلف به حمایت از دانشجویان و دانشگاه فرهنگیان می‌دانیم، توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌ها در حوزه‌های مختلف را یکی از وظایف راهبردی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.