مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان گفت: پیاده‌سازی پروژه «پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس‌های شهری»، نمود عینی شهرداری الکترونیک است.

 حیدر هادی‌زاده، در جمع شورای معاونان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، افزود: مطالعات اولیۀ پروژه «پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس‌های شهری» از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از طی مراحل قانونی و برگزاری مناقصه، قرارداد با شرکت پیمانکار منعقد شد و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او می‌گوید: این پروژه مهم‌ترین پروژۀ سازمان فاوا محسوب می‌شود؛ بنابراین، لازم است یک فرد آشنا به مفاهیم روز و دارای تجارب و توانایی کافی، پروژه را مدیریت و پیگیری کند و هماهنگی و ارتباطات لازم را با واحد‌های مربوط برقرار کند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، پیاده‌سازی پروژۀ «پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس‌های شهری» را نمود عینی شهرداری الکترونیک دانست و گفت: دغدغۀ اصلی ما تأمین منابع مالی پروژه است که با استقبال خوب شورای شهر از این پلتفرم و حمایت‌های شهردار، امیدواریم مرتفع شود.

به گفته هادی‌زاده به‌منظور تحقق اهداف پروژه، همۀ ارکان و پرسنل سازمان، موظف به همکاری با مدیر پروژه هستند.

در این جلسه همچنین، طی حکمی ازسوی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، «فاطمه جاذبی»، معاون نرم‌افزار و مهندسی اطلاعات این سازمان، به‌عنوان «مدیر و نمایندۀ تام‌الاختیار مدیرعامل در پروژۀ راه‌اندازی و استقرار پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس‌های شهری» معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.