جدول نمایش آثار راه‌یافته به بخش‌های مختلف سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در اختیار مخاطبان این رویداد قرار گرفت.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهارشنبه ۲۷ مهر با نمایش فیلم‌ها در دو بخش کلی «سینمای ملی» و «سینمای بین‌الملل» آغاز می‌شود و تا ۲ آبان ۱۴۰۱ ادامه دارد، این دو بخش همچنین فیلم‌هایی با ژانر‌های متنوع در قالب‌های داستانی، انیمیشن، تجربی، مستند را شامل می‌شوند.

جشنواره سی و نهم همچنین در بخش نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» با حضور استادان ایرانی و بین‌المللی در سرفصل‌های موضوعی مختلف با محوریت ژانر میزبان علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.

دومین نمایشگاه و فروشگاه عکس «ایران من» نیز در بخش جنبی دیگر جشنواره در دوره سی و نهم منتخبی از آثار هنرمندان عکاس را با موضوع آداب و رسوم و فرهنگ ایران زمین به نمایش گذاشته و برای فروش نیز عرضه می‌کند.

همچنین در این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران، جمعی از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران با حضور در همایشی یاد روز‌های دور و نزدیک حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوانان ایران را گرامی می‌دارند.

جشنواره سی و نهم همچنین در یک شورای فیلمنامه و یک شورای پیچینگ با بررسی فیلمنامه‌های متقاضیان فیلم اول که درخواست خود را در ثبت کرده‌اند، از ۱۰ فیلمنامه منتخب جهت ساخته شدن حمایت خواهد کرد.
جشنواره تهران در دوره سی و نهم کار خود را با برگزاری نشست‌های تخصصی از ساعت ۱۰ آغاز کرده و در ادامه با نمایش فیلم‌ها در ۴ سانس روزانه تا حوالی ساعت ۲۲ میزبان هنرمندان، فیلمسازان، اهالی رسانه و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه خواهد بود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار