رئیس پلیس راه خوزستان تردد خودرو‌های سنگین را عامل وقوع تصادف‌ها و افزایش حوادث رانندگی در جاده‌های استان عنوان کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: در فراجا، ۲ پلیس شامل؛ پلیس راهنمایی و رانندگی که وظیفه ایجاد انضباط ترافیکی در شهر‌ها و و پلیس راه که وظیفه ایجاد انضباط ترافیکی در محور‌های برون شهری، محور‌های روستایی و فرعی که طول آن‌ها در خوزستان به ۱۸ هزار کیلومتر می‌رسد، است.

او می‌گوید: پلیس راه ۴ وظیفه شامل؛ کنترل و تسهیل ترافیک در جاده ها، برخورد با تخلف ها، رسیدگی به تصادف‌ها و پیگیری نقاط حادثه خیز، موانع و نواقص در جاده‌ها و انعکاس آن‌ها به حوزه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوط را بر عهده دارد.

رئیس پلیس راه خوزستان، خوزستان را یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور از نظر وجود همه مسائل ترافیکی دانست و ادامه داد: وجود صنایع متعدد، مرز‌های بین المللی، شرکت‌ها و ذخایر نفت، پایانه‌های تجاری و همچنین محسوب شدن به عنوان قطب کشاورزی کشور در استان، سبب شده شاهد تردد خودرو‌های سنگین و ترافیک زیاد در جاده‌ها باشیم.

سرهنگ دولتشاهی  تردد خودرو‌های سنگین را عامل وقوع تصادف‌ها و افزایش حوادث رانندگی در جاده‌های استان عنوان کرد و گفت: البته نباید تصور کنیم که، چون تردد‌ها افزایش یافته، سوانح رانندگی هم زیاد شوند.

او با بیان اینکه تعداد تصادف‌ها در محور‌ها استان بطور میانگین زیاد است، ادامه داد: اجرای کار‌های لازم برای استانداردسازی جاده‌ها و همچنین همکاری راننده‌ها هنگام تردد در کاهش حوادث منجر به مرگ و جراحت نقش مهمی ایفا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.