مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار‌های شهدای استان قزوین اعتبار نیاز است.

اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دومین جلسه کارگروه ساماندهی گلزار‌های شهدای استان قزوین گفت:  برای ۱۲ گلزار شهدا در شهرستان قزوین به غیر از گلزار شهدای شهر قزوین به ۷ میلیارد ریال، ۶ گلزار شهدا در شهرستان بوئین‌زهرا به ۳۰ میلیارد ریال، ۵ گلزار شهدا در شهرستان آبیک به ۲ میلیارد ریال، ۴ گلزار شهدا در البرز به ۲۰ میلیارد ریال و گلزار‌های یک الی ۵ مزاری به تعداد ۶۸۰ سنگ المان به ۶۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

این مقام مسئول به روشنایی گلزار‌های شهدا اشاره کرد و گفت: ۲۱۰ گلزار شهدا دارای روشنایی هستند، ولی یکصد و ۵۷ گلزار فاقد روشنایی‌اند که باید در جهت رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام داد.

اسمعیلی با اشاره به وضعیت آب گلزار‌های شهدای استان قزوین افزود: یکصد و ۹۱ گلزار دارای آب هستند، ولی یکصد و ۷۶ گلزار فاقد آب هستند که باید در جهت تامین آب مورد نیاز این گلزار‌ها اقدامات مربوطه صورت گیرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین گزارشی از روند عملکرد ساماندهی گلزار‌های شهدا ارائه کردند.

همچنین در جلسه فوق، مسئولان در خصوص نحوه ساماندهی گلزار‌های شهدا با یکدیگر بحث و تبادل نظر کرده و در این راستا تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ کردند.

در ادامه، حاضرین ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، مشکلات گلزار شهدای شهر قزوین را از نزدیک بازدید و بررسی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.