نماینده یزد و اشکذر از حل مشکل پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی کارآفرینی نابینایان استان یزد خبر داد.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نابینایان استان یزد گفت: مشکل اختصاص وام ۱۰۰ میلیون تومانی کارآفرینی و مکانی برای تولید و فروش محصولات تولیدی نابینایان پس از رایزنی با مسئولان دستگاه‌های مختلف استان رفع شد.

جوکار افزود: تلاش و همت نابینایان برای خوداتکایی بسیار مهم است و دستگاه‌های مختلف باید به این قشر در زمینه رفع موانع فعالیت‌های آنان کمک کنند.

نماینده یزد و اشکذر تصریح کرد: با همت مسئولان فنی و حرفه‌ای و بهزیستی استان تلاش می‌شود تا بستری مناسب برای فعالیت نابینایان فراهم شود و آنان بخشی از نیاز‌های خود را تامین کنند و از وابستگی این قشر به دیگران کاسته شود.

جوکار ادامه داد: یادگیری هنر‌های مختلف از سوی جامعه نابینایان بسیار ارزشمند است و آثاری که توسط این قشر، باکیفیت مناسب و به شکل زیبا به یک محصول نهایی تبدیل می‌شود، نشان دهنده زحمات آن‌ها و مربیان این قشر است.

او یکی از اقدامات ضروری را ایجاد نمایشگاهی ویژه فروش آثار نابینایان در استان خواند و اظهار داشت: محصولات تولید شده توسط نابینایان باید امکان فروش داشته باشد و بازاریابی به بهترین شکل برای آنان صورت گیرد تا بتوانند از این راه امرار معاش داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار