دفتر السودانی اطلاعات درز درباره ترکیب دولت را تکذیب کرد

دفتر مأمور تشکیل کابینه دولت عراق، تمامی اطلاعات غیر موثق و اخبار درز کرده درباره تشکیل کابینه را تکذیب و اعلام کرد گفت‌وگو هنوز در جریان است.

دفتر «محمد شیاع السودانی» نماینده منتخب در ریاست شورای وزیران عراق در بیانیه‌ای امروز، یکشنبه ۱۶ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۴ مهرماه) انتشار غیرموثق و درز اطلاعات حاوی اطلاعات نادرست درباره تشکیل دولت بعدی را تکذیب کرد.

خبرگزاری المسلة عراق متن این بیانیه را منتشر کرده است:

دفتر رسانه‌ای «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر، تمامی نشریات غیرموثق و درز اطلاعات نادرست در مورد تشکیل دولت بعدی را تکذیب می‌کند و این که کار هنوز در مرحله بحث، گفت‌وگو و تبادل نظر با مشارکت همه شرکای سیاسی و چارچوب‌های اجتماعی و ملی ادامه دارد.

همچنین از همه رسانه‌ها می‌خواهیم در اطلاع‌رسانی و انتشار هرگونه مطلب دقت لازم را داشته باشند، به‌ویژه در این شرایط حساس که خواهان وحدت است و با دوری از منابع غیرموثق و تکیه بر در‌های اخبار کذب و کذب را ببندند. رسانه رسمی استاد تعیین شده.

دفتر رسانه‌ای ریاست هیأت وزیران / ۱۶ اکتبر ۲۰۲۲

پیش از این نیز «عبداللطیف رشید» رئیس‌جمهور جدید عراق در پیامی به احزاب سیاسی کشورش نوشت: «زندگی در عراقی ایمن و قدرتمند مسئله‌ای است که طی ده‌ها سال فعالیت ضد استبدادی و سیاسی خود آن را خواسته همگان دیده ام و در میان افرادی زندگی می‌کنم که در راه دستیابی به آن جان داده و می‌دهند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار