اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می شود .

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت : صنعت پلاستیک علاوه بر ایجاد اشتغال، یکی از مهمترین بخش‌های صنعتی کشور است که می‌تواند در راستای پویایی تولید، کارآفرینی و اشتغال، توسعه صادرات غیر نفتی و رونق اقتصادی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مدیرعامل نمایشگاه یادآور شد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان قزوین در حوزه صنعت پلاستیک و فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در این حوزه، برگزاری این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب به منظور معرفی توانمندی‌های واحد‌های تولیدی و ورود به بازار، در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب از  ۲۶ تا ۲۹ مهر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی بیان داشت: واحد‌های تولید کننده در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول در پایان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.