مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : مقرر شده است تا امکان جابجایی متقاضیان به صورت شناور در پروژه‌ها بر اساس میزان آورده مالی و پیشرفت فیزیکی صورت گیرد .

سیدعلی هاشمی، مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان قزوین گفت: در راستای ایجاد مکانیسم‌های تشویقی جهت افزایش مشارکت متقاضیان در تامین به موقع آورده‌های مالی و اتمام پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا، مقرر شد امکان جابجایی متقاضیان به صورت شناور در پروژه‌ها بر اساس میزان آورده مالی و پیشرفت فیزیکی صورت گیرد به طوری که متقاضیان به نسبت آورده مالی از امتیاز تخصیص پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر برخوردار شوند.

 هاشمی افزود: تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه‌های اداره کل بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد تعاونی‌های مسکن مهر که به هر دلیلی تاکنون بلا تکلیف مانده اند گفت: لازم است لیستی از مشکلات و مسائل آن‌ها جهت جمع بندی به اتاق تعاون و اداره کار ارائه شود و در جلسات شورای مسکن گزارش شود تا اگر نیاز به هماهنگی بین دستگاه‌ها بود همینجا تصمیم گیری شود.

هاشمی در خصوص تامین مسکن متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گفت: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی به منظور کاهش قیمت تمام شده مسکن برای این متقاضیان، راهکار‌های اجرایی را در دستور کار قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.