در روز‌های گذشته قیمت مرغ در مشهد افزایش یافته بود، ولی توزیع حداکثری آن در فروشگاه‌های شهر، قیمت گوشت مرغ را کاهشی کرد.

ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: حجم گسترده مرغ منجمد برای توزیع با قیمت هرکیلو ۴۵ هزار تومان در انبار‌های اداره کل پشتیبانی امور دام استان موجود است و بنا به تقاضای واحد‌های توزیع کننده اعم از صنفی، شرکت‌های تعاونی و سایر مصرف کنندگان عمده توزیع می‌شود.

او افزود: روزانه حدود ۳۰ تن مرغ منجمد در حال توزیع است. قیمت خرید این گوشت برای فروشنده و توزیع کننده ۴۵ هزار تومان است. متقاضیان و موزعان می‌توانند با مراجعه به اداره کل پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی استان برای دریافت مرغ منجمد اقدام کنند.

مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره منبع توزیع این مرغ در بازار ادامه داد: بخشی از این مرغ منجمد تولید استان و بخشی هم وارداتی است.

به غیر از این هم اکنون گوشت گوساله هم به صورت منجمد در حال توزیع است که گوشت منجمد توزیع شده قیمت مناسبی دارد و به ازای هر کیلو ۱۰۵ هزار تومان معامله می‌شود.

شعربافیان بیان کرد: مرغ گرم از سوی بخش خصوصی در حال توزیع است. قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای هر کیلو است و اگر به غیر از این قیمت گوشت به فروش برسد با متخلفان برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.