مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از بازداشت عامل شهادت ‌پاسدار ‌غلامرضا بامدی خبر داد و گفت: متهم عضو حزب منحله کومله ‌است.

حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد در مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی اظهار داشت: عامل شهادت شهید پاسدار غلامرضا بامدی عضو حزب منحله کومله بوده که پسرش هم در ایتالیاست در چند روز گذشته قصد خروج از کشور را داشت که در تور نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی افتاد و دستگیر شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری اینکه "دشمنان در اتفاقات اخیر قصد داشتند نظام اسلامی را دچار فروپاشی و نور انقلاب را خاموش کنند، اما با استقامت و مقابله ملت ایران مواجه شدند"، افزود: جمهوری اسلامی ابرقدرت شرق و غرب را کنار زده است و جبهه استکبار نیز نتوانست هیچ غلطی بکند.

او بیان کرد: در فتنه ۸۸ اگر در هر کدام از کشور‌ها آن اتفاقات برپا می‌شد، آن کشور دچار فروپاشی و سقوط می‌شد، اما فتنه‌گران علی‌رغم اینکه دنبال سقوط انقلاب بودند نتوانستند هیچ غلطی کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ابراز داشت: دشمنان بعد از شکست توطئه‌هایشان، دنبال نفوذ به بدنه ادارات بودند، اما باز هم نتوانستند هیچ غلطی کنند چراکه این اراده خداوند متعال است و همه نقشه‌هایشان با شکست مواجه است.

جعفرنژاد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و ترفند‌ها و استراتژی‌های مختلف از سوی دشمن، راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش برده است و اگر از هر طرفی مورد تحریم قرار بگیرد باز می‌توانیم خودمان را اداره کنیم.

او تصریح کرد: درست عده‌ای در اغتشاشات اخیر فریب خوردند و از سر نادانی و هیجانات به خیابان‌ها آمدند، اما مزدوران ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی دنبال اهداف شوم خود بودند، عده‌ای که باید در این شرایط روشنگری و حرف بزنند، لال شده‌اند و حرفی نمی‌زنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با هشدار اینکه دشمن دنبال این است که ایران را ویران کند و به اصل نظام خدشه وارد کند و حجاب و مرگ مهسا امینی بهانه بود، افزود: امروز با جنگ شناختی و ادراکی و رسانه‌ای مواجه هستیم و در اتفاقات اخیر نیز شاهد بودیم که افکار جوانان را منحرف کردند تا به اهداف خود برسند.

جعفرنژاد با تأکید بر اینکه "اجازه نمی‌دهیم خون شهیدانمان در این هیاهوی دشمنان گم شود"، یادآور شد: دشمن دشمنی خود را ادامه می‌دهد و این اولین و آخرینش نخواهد بود و قطعاً دشمنان در مقاطع دیگر نیز توطئه‌هایی خواهند داشت بنابراین باید تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی این راه ادامه داشته باشد.

مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی از شهدای پاسدار مدافع امنیت صبح امروز در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
خداروشکر دست ماموران امنیت اطلاعات درد نکنه
باید به بدترین شکل ممکن مجازات شن قاتل تروریست مزدور
و خاینین بوطن عزیزمان