عملیات گسترده پاکسازی و لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی برای آمادگی پیش از شروع فصل بارندگی توسط حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه سه در حال انجام است.

فرزین حاتمی کاکش گفت: فعالیت‌های لایروبی و پاکسازی جوی‌های روباز همه ساله در ابتدای پاییز و قبل از فصل بارش آغاز و اجرا می‌شود.

مدیر شهرداری منطقه سه می گوید: با توجه به نزدیک شدن ایام بارندگی و نیز به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آب گرفتگی معابر، افزایش سطح بهداشت شهری، جلوگیری از تجمع پساب‌ها، حوزه خدمات شهری این منطقه عملیات گسترده لایروبی و اقدام به لایروبی، پاکسازی و لجن برداری تمامی کانال‌ها و جوی‌های و دریچه‌های فاضلاب محدوده منطقه ۳ با استفاده از ماشین آلات و نیروی انسانی، نظافت و پاکسازی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته او در راستای خدمات رسانی مطلوب در حال حاضر طبق برنامه زمانبندی شده، حداکثر تا پیش از شروع بارندگی، با اجرای این طرح، جوی‌های روباز و کانال‌های دفع و هدایت آب‌های سطحی در تمامی محلات و نقاط بحرانی بصورت مستمر و دوره‌ای توسط عوامل اجرائی پاکسازی خواهد شد.

عملیات لوله گذاری‌های دفع آب‌های سطحی در نقاط بحرانی و آبگیر مورد نیاز که توسط اکیپ‌های اجرائی منطقه شناسایی و نیاز سنجی شده اند، در حال انجام و ادامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.