استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان برای جاده‌های روستایی استان تصویب شده است.

غلامعلی حیدری با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز به کاهش تصادفات رانندگی کمک می‌کند، گفت: در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲۵۰ میلیارد تومان برای جاده‌های روستایی استان مصوب شد و مقرر شد قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی در نظر گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران خدمتگزار مردم هستند، اظهار داشت: نتایج عملکرد راهداری برای مردم ملموس است و زمانی که رانندگان در محور‌های مواصلاتی تردد می‌کنند، عملکرد این اداره‌کل را قضاوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خط‌کشی و علایم ایمنی به کاهش تصادفات کمک می‌کند، اضافه کرد: روشنایی و خط‌کشی نخستین نیاز محور‌ها است و قبل بارش باید مشکلات در حوزه حل شود و هیچ جاده‌ای نباید بدون خط‌کشی، علایم و روشنایی باشد.


بیشتر بخوانید


حیدری با بیان اینکه احداث جاده روستایی و آسفالت راه‌های روستایی در ابتدای انقلاب اسلامی توسط جهاد سازندگی انجام می‌شد، گفت: مردم خاطرات خوبی از عملکرد جهاد سازندگی دارند، انتظارات زیادی از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: جاده روستایی یکی از زیرساخت‌های موردنیاز برای روستاهاست و اگر این کار انجام شود، شاهد کاهش مهاجرت خواهیم بود.

حیدری اظهار داشت: مدیران و معاونان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید همیشه در شهرستان‌ها و محور‌های مواصلاتی به‌صورت میدانی برای حل مشکلات حضور داشته باشند و باید جذب اعتبارات از مرکز با جدیت پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام نقاط چهارمحال و بختیاری به کارگاه راهسازی تبدیل شود، گفت: برای جلوگیری از خسارات سیل باید قبل از آغاز بارش لایروبی پل‌ها، شانه‌سازی و مسیل‌ها انجام گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار