سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران گفت: در حوزه مناسب سازی حمل و نقل عمومی برای نابینایان، ضعف وجود دارد، اما نواقص در حال برطرف شدن است.

مجبتی شفیعی سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در برنامه تهران ۲۰ اظهار کرد: مترو انبوه بر و توسعه آن زمان بر است، در حال حاضر از نظر طول شبکه و ایستگاه‌های مترو، شهر بیستم در دنیا هستیم.

وی ادامه داد: حدود ۲ هزار دستگاه اتوبوس فعال داشتیم در حالی که ۷ هزار دستگاه باید داشته باشیم، در دوره جدید ۳۳۰ اتوبوس وارد ناوگان شده و ۱۰۰۰ دستگاه هم تعمیر شده است.

شفیعی گفت: در بحث تاکسیرانی فرسودگی شدیدی داشتیم که در این راستا ۵ هزار تاکسی نوسازی شدند و برنامه ما تا پایان سال نوسازی ۱۰ هزار تاکسی است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران تاکید کرد: در حوزه مناسب سازی حمل و نقل عمومی برای نابینایان، ضعف وجود دارد، اما نواقص در حال برطرف شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۱
من راننده تاکسی در جنوب اولا اوضاع کاربار بعد از امدن تاکسی های انترنتی و اسنپ در شهر کوچک ما خیلی خیلی خراب شده کرایه هر کورس اردوهزارتوما ونهایتا ۵ هزارتومان اخرین مسیر نبود مسافر و...حالا دوست دارم خودرو نو داشته باشم اما دویست ملیون را از کجا بیاورم و...دولت هم که هیچ حمایتی از رانندگان تاکسی نمی کند بیمه و سن باز نشستگی وهزاران مشکل دیگر ..‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ مهر ۱۴۰۱
بقیه کشور پس چی!!!!!!
ایران فقط تهران نیست!!!!