نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه محور‌های مواصلاتی تعدادی از روستا‌های قشلاقی شهرستان اهر نیاز مبرم به آسفالت‌ریزی داشت طی مذاکراتی که با وزیر راه و رئیس سازمان امور عشایر کشور صورت گرفت مقرر گردید تا اعتبار لازم جهت آسفالت‌ریزی ۱۸ کیلومتر از مسیر پیه جیک تا باللی قشلاق اختصاص یابد که امروز این امر محقق شد و این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان ظرف مدت ۲۰ روز عملیاتی خواهد شد.

آقای احمد محرم‌زاده با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) درخصوص عشایر غیور عنوان کرد وگفت: این قشر زحمت کش جامعه که ذخایر انقلاب اسلامی میباشند سالانه ۲۰درصد از گوشت قرمز و همچنین میزان قابل توجهی از لبنیات کشور را تأمین می‌کنند که وظیفه تمامی مسولان خدمت وافر به عشایر میباشد.

آقای محرم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس  نیز با تأکید بر اینکه باید کیفیت آسفالت‌ریزی در این مناطق بیشتر باشد گفت: باتوجه به اینکه اکثر مسیر روستا‌های شهرستان اهر کوهستانی است باید مصالح مورد استفاده در پروژه‌های راه سازی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

او خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه بصورت مشترک توسط سازمان امور عشایر و وزارت راه تأمین گردیده که در سال آینده نیز مابقی راه‌های ارتباطی روستا‌های قشلاقی هم بهسازی و آسفالت‌ریزی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.