مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از اجرای طرح ویژه نماز موسوم به نور چشم در چهار محور در مدارس خبر داد.

عادل خالقی ثمرین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح‌های مختلف در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: یکی از طرح‌هایی که در امسال تاکید بر اجرای آن خواهیم داشت استعداد‌های درون فردی دانش آموزان و هدایت و شناسایی آنان است تا بتوانیم آینده بهتری برای دانش آموزان بسازیم.

وی از حمایت ابتکارات آموزشی و شناسایی استعداد‌های درسی و علمی در سراسر مدارس استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح‌ها ارتقای کیفی عملکرد آموزش و پرورش و همچنین شناسایی و پرورش استعداد‌های برتر بین نوجوانان را دنبال خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با هدف ارتقای مدارس استان خبر داد و ابراز کرد: این طرح برای تجهیز مدارس و فضا‌های ورزشی با کمک مسئولان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان سمنان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم شرایط را برای ورزش مدارس بهبود ببخشیم.

خالقی با بیان اینکه طرح نور چشم من نیز به عنوان یک طرح جدید امسال میزبان مدارس استان سمنان شده است، گفت: این طرح در بخش‌های مختلفی مانند آموزش، اقامه نماز جماعت، پیوند مسجد، منزل و مدرسه و جلسات گفتمان دینی برگزار شده و دانش آموزان استقبال خوبی هم از این طرح داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.