رئیس هیات شطرنج استان آذربایجان شرقی گفت:مسابقات کشوری شطرنج رتید با حضور ۱۱۵ شطرنج باز در شهر مهربان برگزار شد.

آقای شهرکی نژاد گفت:به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت یک دوره مسابقات کشوری شطرنج به میزبانی شهر مهربان برگزار شد.

آقای شهرکی نژاد گفت:این مسابقات با حضور ۱۱۵ ورزشکار از ۷استان کشور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، تهران، لرستان، زنجان، اردبیل و ۲۱ شهر از شهر‌های آذرشهر، سراب، بناب، مشگین شهر، گرمی، اردبیل، رشت، مراغه، ارومیه، آستارا، نظز کهریزی، هریس، میانه، بستان آباد، اهر، تبریز، زنجان، اسکو، خرم آباد، صوفیان و مهربان برگزار شد.

وی افزود:این مسابقات به روش سوئیسی و ۹دور انجام شد.

وی گفت:این مسابقات به صورت آزاد و از رده سنی ۶تا ۹۰سال آقایان و خانم‌ها برگزار شد که در نهایت امیرحسین مجیدزاده از استان اردبیل و مسعود کرمی از تهران و طا‌ها گلشنی ازبستان آباد نفرات اول تا سوم این مسابقات شدند و همچنین آقایان مهدی صمدی فر ۱۶ساله ازبناب ومهران حسن زاده ۱۴ساله از اورمیه و امید مستی زاده ۱۲ساله از گرمی جایگاه چهارم تا ششم این مسابقات را کسب کردند و خانم زهرا قربانی از استان اردبیل در بخش خواهران مقام قهرمانی را کسب نمود.

بخشدار مهربان هم در آیین اختتامیه این مسابقات گفت:شهر مهربان از ظرفیت‌های بالایی برای میزبانی مسابقات برخوردار است به همین منظور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌های تولیدی منطقه موجب شد تا بتوانیم میزبان شایسته ای باشیم.

آقای ابراهیمی گفت:حضور شطرنج بازان کشوری در شهر مهربان نشان از این دارد در آینده شاهد رشد و شکوفایی ورزش شطرنج در شهر مهربان باشیم.

وی افزود:با توجه به علاقه مردم و مسئولان در امر ورزش امیدواریم در آینده شاهد میزبانی سایر ورزش‌ها در شهر مهربان باشیم.

وی افزود:حضور ورزشکاران از استان‌های مختلف و میزبانی شایسته مردم شهر مهربان از این ورزشکاران در تاریخ شهر مهربان ماندگار شد.

در پایان این مراسم به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.