رئیس آتش نشانی دزفول از مهار آتش سوزی سواری پراید بهمراه یک مصدوم خبر داد.

روح الله بهشتی فرد گفت: در پی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری پراید در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او می‌گوید: پس از دریافت گزارش حادثه، سریعا اکیپ اطفاءحریق سازمان از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه واقع در خیابان کودک ۱ در زیبا شهر اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.
 
رئیس آتش نشانی دزفول در ادامه گفت: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است یکدستگاه سواری پراید در پارکینگ یک منزل مسکونی طعمه حریق شد که با سرعت عمل آتش نشانان فوراً مهار شد و از گسترش حریق و سرایت به منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

به گفته او شعله‌های آتش اتاق خودرو را طعمه خود کرد و بدلیل وجود مواد پلاستیکی و اسفنجی همچون صندلی و دیگر ملزومات داخل اتاق خودرو، حریق بسرعت شعله ور شد که با حضور آتش نشانان حجت اله بهرامی نیک، محمد فرخ پور و محمد رضا مجاهدی فرد بلافاصله مهار و از سرایت آتش به موتور خودرو و داخل ساختمان جلوگیری بعمل آمد.

مردی حدودا ۴۸ ساله از ناحیه ساق هر دو پا دچار جراحات سوختگی شد که حضور نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ در محل و اقدامات بالینی و احیانا اعزام به بیمارستان را در پی داشت.

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.