امام جمعه کرمانشاه:

دشمنان تاب و تحمل وجود یک ایران قدرتمند را در منطقه خاورمیانه و جهان ندارند

علما گفت : دشمنان تاب و تحمل وجود یک ایران قدرتمند را در منطقه خاورمیانه و جهان ندارند و برای همین به هر حربه و حقه‌ای دست می‌زنند تا حرکت ایران و انقلاب را در این مسیر کند کنند.

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه گفت : پیامبر سراج منیر بود و ماموریت داشت که انسان‌ها را از ظلمات و تاریکی به سمت نور ببرد.

وی افزود: انسانی که تاریکی درونش را فراگیرد شیطان به راحتی بر او مسلط می‌شود و پیامبر (ص) مبعوث شد تا انسان را از تاریکی‌های درون و از تاریکی جهل و نفاق و بدی و ... نجات دهد.

آیت الله علما گفت: روش پیامبر (ص) در این مسیر باید برای ما الگو باشند، چرا که ایشان هم مبشر بودند و هم انزاردهنده و این روش تربیتی درست برای انسان هاست که هم باید آن‌ها را امیدوار کرده و بشارت داد و هم باید آن‌ها را از عواقب کار‌های نادرستشان ترساند و به آن‌ها هشدار داد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: پیامبر داعی الی الله بود و تمام تلاش خود را به کار گرفت که انسان‌ها را از بدی به سوی نور خداوند هدایت کرده و آن‌ها را در این مسیر قرار دهد و تمام سختی‌ها را برای نجات انسان‌ها تحمل کرد و این نشات گرفته از وجود مهربان او بود.

آیت الله علما با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: انقلاب ایران از این موارد در طول عمر خود بسیار دیده و همواره به مسیر خود استوار ادامه داده است، چرا که سند این انقلاب خون پاک شهیدان است و کسی نمی‌تواند مانع پیشرفت این انقلاب شود.

وی افزود: دشمنان از همین قدرت و پیشرفت و اقتدار به وحشت افتاده اند و به هر حربه و حقه‌ای دست می‌زنند تا مگر قدری حرکت انقلاب را در این مسیر کند کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق مهم این اقتدار این است که رییس جمهور ما در خود آمریکا خواستار محاکمه رییس جمهور سابق و جنایتکار این کشور می‌شود و این درحالی است که در دوره پهلوی همین‌ها در ایران ارباب بودند و برای خودشان حکومت می‌کردند و کسی جرات مخالفت با آن‌ها را نداشت.

آیت الله علما گفت: این عزت و اقتدار و تمام پیشرفت و دستاورد‌های انقلاب طی این سال‌ها باید هم برای بزرگتر‌ها یادآوری شده و هم به جوانان و نوجوانان گفته شود، بنابراین همه باید در مسیر جهاد تبیین فعالیت کنند و واقعیت‌های موجود را شفاف بیان کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.