موردی از فوت بر اثر ابتلا به کرونا در بیست و دومین روز مهر ماه هم در مراکز درمانی مازندران ثبت نشده است.

۱۶ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در استان ثبت نشد.

بستری ۱۶ بیمار جدید

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۶ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی، پذیرش و بستری و ۲ نفر در همین مدت مرخص شده اند.

او با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به سویه جدید بیماری اُمیکرون در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران را ۴۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این شُمار ۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

روز بدون بستری بیمار جدید کرونایی

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با بیان اینکه ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار جدید در مراکز درمانی این شهرستان بستری نشده است، گفت: ۲ بیمار در همین مدت با بهبودی نسبی ترخیص شده اند.

او از بستری ۹ بیمار مبتلا به کرونا که ۲ بنفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل و نیز بستری هستند خبر داد و افزود: هیچ مورد فوت کرونایی شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان‌های زیرمجموعه رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسیده است.

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل همچنان بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.