امام جمعه بوشهر گفت:جبهه رسانه‌ای استکبار در یک سازماندهی خاص، تهاجم گسترده علیه ایران اسلامی و مردم به‌راه انداخته‌ است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۲ مهر) شهر بوشهر با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، فعالیت متخصصان ایرانی در درمان و پیشگیری از کرونا، بی نیازی کشور به غرب، توسعه و پیشرفت‌های متعدد در سیاست، علم و فناوری و فرهنگ، جهانی شدن پیاده روی اربعین و ابتکار عمل ایران در مذاکرات برجام را نمونه‌هایی از موفقیت‌های ایران اسلامی عنوان و گفت: این موفقیت‌ها دشمن را مجبور به عکس‌العمل‌هایی کرده تا این روند را متوقف کند.

او می‌گوید: دشمن امروز به استیصال افتاده است و نمی‌تواند مثل اول انقلاب، جنگ را تحمیل کند به دلیل به دنبال بهانه‌هایی است که بتواند در جریان قوی انقلاب، پیشرفت و توسعه با هرج‌ومرج کاری ذهن مسئولان و نظام اسلامی به خودش مشغول کند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد که جبهه رسانه‌ای استکبار و رسانه‌های بین‌المللی در یک سازماندهی خاص، تهاجم گسترده علیه ایران اسلامی و مردم به‌راه انداخته‌اند تا بتوانند اذهان را نسبت به ایران، انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌ها تغییر دهند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه جبهه استکبار همه تلاش خود را برای مدیریت ادراکی علیه نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن به کار گرفته است، بیان کرد که  مردم ولایت‌مدار، بصیر، فهیم و مقاوم ایران با پیروی از رهبری این توطئه را افشا و مشت محکمی بر پیکره جهان استکبار وارد کردند.

وی تاکید کرد که دشمنان در توطئه و فتنه جدید دنبال تضعیف قدرت ایران در فضای ملی و بین‌المللی به ویژه مذاکرات بودند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز جهانی عصا سفید عنوان کرد که مسئولان باید نسبت به حل مشکلات نابینایان در زمینه مسکن، اشتغال، تسهیل در زندگی و ازدواج اقدام کنند.

او با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی، از جایگاه مطلوبی در عرصه اقتصاد ورزش برخوردار نیست که نیاز است مسئولان به ویژه صنایع و شرکت‌های بزرگ از ورزش استان بوشهر حمایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.