کسب ۴ مقام توسط قصه گویان مهابادی در جشنواره استانی

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد گفت: ۴ قصه گوی اهل این شهرستان موفق به کسب ۴ مقام در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی شدند.

افسانه بازیار افزود: طبق اعلام هیات داوران در جشنواره قصه گویی آذربایجان غربی، در بخش رقابتی ملی نوجوانان، "فاطمه رسولی" عنوان برگزیده اول را به خود اختصاص داد و "رامان علی‌پور" از مهاباد به رتبه سوم رسید.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش رقابتی ملی بزرگسالان، "بیتا محمدامینی" به رتبه دوم رسید و در بخش آیینی سنتی این دوره جشنواره نیز در گروه نوجوانان "آیناز دین‌دوست" از مهاباد به جایگاه دوم دست یافت.

به گفته مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد، این کانون از سال ۱۳۵۴ در بوستان «سیدقطب» تاسیس شده و ۳۱۰ عضو فعال دارد و کانون شماره ۲ نیز از سال ۱۳۷۶ در بوستان «دانشجو» احداث شده و دارای ۲۵۰ عضو فعال است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی هم فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب ۴۰ نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب در ۲۳ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار، روستایی و پستی به ۶۰ هزار عضو این نهاد خدمات ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.